Provar på andra saker

Nu har det gått två dagar av den här vidriga vecka. Jag som nu ska börja med en lite udda sak, håller på att dö. Jag har absolut ingen energi, och jag sover hela tiden när jag är hemma. Haha när jag kom hem från skolan vid ungefär två somnade jag och vaknade vid sex, halv sju. Sedan blev det lite mat i magen. Fast det smakar ju som sakg pyton, men vad sak man göra. Har man gett sig in i leken får man leken tåla!

I alla fall så började jag dagen men att lyssna på de norskar som kommit hit för en vecka. Jag kan ju inte säga att jag förstod så himla mycket, men det var okej ändå, sedan gick jag och Hûlya ner på stan, men eftersom klockan bara var halv tio så kunde vi heller inte gå in i några affärer då de inte hade öppnat än. Men vi satt inne på punkt och pratade i stället, lika kul det. När klockan blev tio mötte vi Sara och Frida så då gick vi till McDonalds där dem åt och jag tog deras morötter och äpplen, så jag också fick i mig något :P

Efter McDonalds gick vi runt på stan ett tag, då köpte jag en väska (som jag sedan visar en bild på). Klockan ett var det film på Electra så vi fick vandra dit. Kallt som tusan! Men det är så vi har det här i Sverige! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0