Only the things that matter

Jag började klockan 10.40 idag med medicin, men eftersom jag är klar med allt så fick jag jobba själv, så jag och några i klassen gick ner och gjorde färdigt ett arbete som ska in på fredag nästa vecka. Sedan blev det lunch med mina trevliga kompisar med prat och sånt :) Sedan blev det idrott vilket betyder att jag kommer ha träningsverk i morogn. När jag slutade klockan två så gick jag hem och då kom Sebastian över ett tag, han berättade att han hade jagat efter en snattare ut från Elgiganten, men han fick inte tag på honom, och han ville inte springa upp i en skog där han försvann för vem vet vad som kan hända då !
Nu sitter jag här och funderar om jag kanske ska gå och sova, imorogn ska vi antagligen hämta lite mer saker från Irsta, jag vill i alla fall det, lite hyllor och sånt :) Sen vill jag även till ikea och köpa en ny spegel till mitt rum, för den är saknad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0