Ny garderob!!

Idag kommer jag antagligen få en ny garderob :D Jag är lycklig!
Det känns som om det kommer i rätt tidpunkt, för om det är något som jag känner att jag behöver till mitt rum så är det en stor, eller ja, en större garderob! Mamma och pappa hade fixat en egen på ikeas hemsida när jag vaknade, och det var faktiskt väldigt bra. Så nu ska jag snart ringa till min bror och fråga om vi kan få låna hans bil, den är ju lite större än vår så det kan behövas.

Igår spelade jag monopol med Sarah och Oscar. Jag van ju inte, men jag kan stolt säga att jag inte heller förlorade. Jag får väl be om en revanch (ingen aning om hur det stavas) någongång. Fast jag skulle nog inte vinna på den heller. Jag har aldrig klarat av att vinna på monopol. hehe

Nu ska jag snart fixa mig lite, så att vi kan åka till IKEA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0