Lördag

Idag är det lördag, vilket betyder att det bara är en dag kvar på helgen. Sen blir det till att gå tillbaka till skolan. Jobbigt!

I går (fredags) hade jag sydafrika möte med gruppen som ska resa och då blev det bestämt att vi ska leka lite lekar med de sydafrikaner som ska komma hit i påsk. Då även min familj kommer få en som flyttar in i en vecka. Vi bestämde att li ska leka leka som "havet stormar", någon "rumplek" och spela kubb. Hoppas det blir kul, men det tror jag.


Igår vid åtta gick jag hem till Frida i klassen och kollade på lets dance, sedan blev det inslag av lite annat, men det behöver man ju inte slänga ut här ;) När klockan blev runt elva gick vi in till stan, som jag lovat, och mötte Fridas systrar och hennes kompisar. Men eftersom det inte hände så mycket på stan, speciellt inte för en som är 17, så gick vi hem igen.


Idag har jag nästan bara varit hemma, mamma och jag gick ner på stan en snabbis. Men annars har jag bara varit hemma, lite tråkigt men det kan vara skönt för det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0