Jag är så trött

Jag sitter nu och kollar på Beck - det tysta skriket och kollar på lite saker som jag skulle kunna köpa i morgon på stan. Hitentills har jag hittat ett armband, en väska och en sjal. Som jag beräknar ska jag ha råd med allt men det kan inte bli för dyrt :P Jag måste ju få lägga in lite nya saker i min nya garderob, haha.

Idag har jag varit väldigt duktig tycker jag, jag har haft så jäkla mycket läxa så jag har suttit hela kvällen och dagen, så nu är jag snart klar med allt. Ska  bara svara på några frågar i svenskan, men det kan jag ta imorgon.

Nu ska jag snart lägga mig och försöka vila ut riktigt ordentligt för jag är så otroligt trött!

Godnattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0