15 minuter

Idag började jag 9.40 med nationellt prov i engelskan, muntligt. Jag kan ju säga att jag och Hülya gjorde ett super bra jobb! Sedan blev det svenska då vi bara pratade och kom på vilken nutida hjälte vi ser upp till. Än så länge tror jag att jag vet vem jag ska ta :) Men det är hemligt!
Sedan när klockan blev fem över ett, kom jag på att jag hade ju tandläkartid vid 13.20. Så det blev nästan till att springa dit. Men jag kom nästan bara en eller två minuter sent, tur det! Men jag kan lyckligt säga att det var sista gången jag gick dit :D Fytusan vad skönt!

Sedan drog jag, Frida och Hülya ner på stan, men vi skiljdes snabbt och då drog F och jag och tog en fika på Café stugan. Nu är jag hemma och ska väl varva ner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0