KRYSSNING

I tisdags åkte jag med min vän Frida och hennes familj och vänner på kryssning. Det kommer vara en resa som jag sent glömmer ;-) Vi tog tåget från västerås in till stockholm där vi sedan tog tunnelbana till slussen. Klockan sex blev det ombordstigning på båten, som förövrigt hette Birka Cruises! Det blev dans hela kvällen med lite dricka och så.. Och självklart följde kameran med, så här kommer i alla fall några bilder :)



Frida och jag innan vi drog till baren.


Us again


Lite senare på kvällen :) hehe



Kommentarer
Postat av: frida

haha bilderna är såå sköna:P sista bilden är efter par drinkar:)<3

2009-04-14 @ 19:35:07
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0