Dagens alla händelser

Idag började jag klockan tolv.
Det blev naturkunskap med jag kan ju säga att Emma och jag gick ganska tidigt, vi orkade helt enkelt inte.
Jag fick även reda på att jag bara får VG i slutbetyg i datorkunskap, då blev jag riktigt besviken! Men men, livet fortsätter. hehe... När jag slutade tog jag bussen hem och somnade i soffan:) När pappa kom hem åkte vi till IKEA och jag köpte en present till mamma i julklapp! Hoppas hon tycker om den :)
Nu kom jag precis hem från Sebastian, vi skulle köra hem honom för vi behöver hans bil. När vi åkte på cityringen såg mamma och jag en ambulans, två polisbilar och en brandbil, det var tydligen en person blivit påkörd av en bil och hamnat på taket på bilen. Stackars den personen, hoppas det blir bra!
Imorgon börjar jag klockan tio, men jag får komma sent för min buss gå så knepigt. Sen är det avslutning och det blir äntligen jullov! :)

Goodbye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0